Een gratis app voor Android, door Serviços e Informações do Brasil.
In een wereld waar het belangrijkste onderwerp de vraag naar informatie is, is het noodzakelijk om een plek te hebben waar consumenten naartoe kunnen om hun stem te laten horen.
De applicatie is de perfecte plek voor u om klachten tegen telecommunicatiebedrijven te registreren en op te volgen.
Het is mogelijk om verzoeken om informatie, suggesties en klachten bij het bureau te registreren, en deze te laten opvolgen.
Wat kunt u doen met de applicatie?
De applicatie stelt u in staat om een verzoek om informatie, suggestie of klacht bij het bureau te registreren. Bovendien kunt u uw verzoek laten opvolgen.
Hoe kunt u een klacht registreren?
Om een klacht te registreren, is het noodzakelijk om een nieuwe registratie te maken bij de consument. Dit kan worden gedaan door de applicatie te openen, op de knop Nieuwe Registratie te klikken en de vereiste informatie in te vullen.
Na de registratie ontvangt u een e-mailbevestiging.